Farsta C

Nu har jag varit hos läkaren. Blev bara vanlig hostmedicin, så det kändes ok :)
Hade tydligen en infektion i luftrören, men ingenting farligt sa han.

Nu ska jag sticka iväg till Farsta C för att handla nånting till Melle. Blir ju att dra på hennes mottagning ikväll. Snacka om att jag känner att mina dagar är uppbokade till max. Men hon skulle kolla om jag kunde tvätta i hennes tvättstuga iaf, men annars får jag gå från henne med jämna mellanrum o tvätta här hos mig. Men som sagt så bor vi ju inte många meter ifrån varandra, så det blir inga problem.

Måste köpa Martina Haag's andra bok också, den där "Hemma hos Martina Haag" ..hon är ju helt otrolig på att skriva.

Funderar faktiskt på att skriva en bok jag också? :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0