Föreberedelser; Om doktorn vill ge mig recept

1. Fråga många många många många många många gånger ifall det verkligen är nödvändigt att jag använder mig utav medicin.

2. Försäkra mig om att medicinen inte ger några biverkningar, så att hela min semester blir förstörd pga en dum doktor som prackar på mig massa äcklig smörja.

3. Kanske säga att jag är anti mediciner? Men då kanske jag måste komma på en anledning till varför jag är det också? Hm. Nåt förslag?

4. Säga att jag måste be att få det på papper (vi lever i 2008?), eftersom mitt apotekskort är försvunnet. Och NEJ, jag har inte tappat bort det, det har sprungit iväg av sig självt. Punkt slut.

Medicin är inte det jag gillar bäst direkt. Märks det kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att resa,,hur länge ska du vara borta? så skoj,,,sola för mig med :)

2008-05-30 @ 15:02:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0