Försovit mig.. Igen

Godmorgon godmorgon. Precis som igår så har jag försovit mig. Men jag blir inte så sen, med tanke på att jag inte börjar förrän om fyrtio minuter egentligen.
Men jag låg och läste massor igår, och läsning blir man trött av.
Hon är helt fantastiskt Martina Haag. Jag vill bara brista ut i gapskratt så fort jag sätter mig in i boken, den är helt SJUK om man får säga så?

Jag tänkte att jag skriver lite mer sen. Det blir ju E's studentmottagning vid 3 och imorgon är det läkare, och sen dags o packa. Otroligt hur fort tiden går.

Puss o kram och ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då kommer ni få det underbart tror jag :) Härligt med sista dagen i skolan! Ha det bra.

2008-05-29 @ 11:54:33
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

God kväll tjejen...Haft en bra torsdag? ha en skön & mysig kväll...

2008-05-29 @ 17:05:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0