Hallå allihopa!

Finurligt flin från mig på ett foto från gårdagen. Tänka sig att man var nykter på det där fotot, det skulle man inte kunna tro!

Nu har jag läst ut Martina-koden. Måste åka iväg idag och inhandla den andra boken som också är fylld av krönikor och roligheter! Tror att den heter "Hemma hos Martina Haag" ..någon som läst den?

Kl 2 idag har jag läkartid och det känns stressat bara det. Inte nog med att jag inte börjat packa ännu, eller ens hunnit tvätta alla kläder jag ska ha med mig, utan nu ska man pallra sig iväg till läkaren också. Fast iof skulle man kunna tvätta ikväll vid 7-tiden? Och börja packa lite smått redan när tvätten e klar. För imorgon är ju sista dagen hemma innan vi åker, så det känns som att det är en hel del att göra..

Och är det nånting mer jag behöver köpa? Stress, stress, stress! Jag funderar på om man kanske skulle köpa ett par billiga skor från skopunkten att bara ha under resan. Några riktigt sköna och tunna gympadojs-liknande? Svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0