Packar för fullt!

Så, nu är det bara denna dagen kvar i Sverige. Sen drar det iväg till Grekland. Underbart!
Jag håller på att packa för fullt, och jag har precis bränt en skiva med massa svenska klassiker som vi ska ha med oss. Jag längtar så mycket att jag snart spricker!

Nu blev jag sugen på en riktig grekisk sallad med ett glas vin till. Greklands röda viner.. Mmmmmmmm!

Jag hoppas verkligen att jag inte glömmer nåt? Jag får alltid panik när jag packar och har mig, för jag är rätt klantig av mig. Men skorna har jag definitivt inte glömt att packa ner. Vi ska vara borta i drygt 7 dagar, och jag har med mig 8 par skor. Sjukt, men på nåt sätt kändes det nödvändigt? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0