Packat det mesta nu

Nu har jag nog packat det mesta, nu är det bara handbagaget kvar. En hel del snacks och sånt ska packas ner. Och ett flertal böcker, förstås.

På tal om böcker.. Fasen vad jag fick jaga boken jag ville ha "Hemma hos Martina" ..jag var nog runt i säkert en halvtimma, sprang från affär till affär och tillslut gick jag till Åhléns, och tack o lov så hade de två exemplar kvar! Så nu har jag den här hemma, och jag skulle egentligen vilja börja sträckläsa den på en gång, men jag väntar tills jag kommer på planet.

Innan flyget ska jag ta mig ett par drinkar. Gärna starka sådana, för jag är ju lite flygrädd. Jag vill gärna slippa få panik när vi startar. Starten är värst. När vi väl är i luften så känns det bra, och landningen är verkligen UNDERBAR! Men starten.. NEEEJ, säger jag bara.

Snacka om resfeber jag har nu. Men jag är glad att jag sluppit det innan, för jag behöver kunna sova ordentligt veckan innan avresa, för att vara laddad inför veckan.
Visst är man väl lite trött nu, men var ju hos Melle till 3 inatt, så jag kommer nog kunna sova en stund innan det är dags att dra till Arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0